شبكه ديجيهات | افلام عربيه | اجنبيه | اغانى | كليبات | برامج | العاب |
 نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Ezlb9t10
شبكه ديجيهات | افلام عربيه | اجنبيه | اغانى | كليبات | برامج | العاب |
 نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Ezlb9t10

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

شاطر

نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
The MasteR

نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها 2511
The MasteR

نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Info10
العذراء
التِنِّين
♣ عمـــري » : 35
♣ مشَارَڪاتْي » : 2428
♣ نقاطتْي » : 3528
♣ آلسٌّمعَة » : 18
♣ تآريخ ميلادي » : 29/08/1988
♣ التسِجيلٌ » : 27/04/2007
♣ الًجنِس » : ذكر
♣ دولتي » :  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Egyptd10
♣ هوايتـي » :  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Writin10
♣ وظيفتي » :  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Progra10
♣ مَزآجِي » :  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها 8010
♣ نشاطتْي » :
 نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Left_bar_bleue100 / 100100 / 100 نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Right_bar_bleue

♣ أحترامـي للقوانين » :  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها 111010
♣ دعائــي » :  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها La20al11
♣ اوسمتـي » :  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Dj_31310
MMs »  نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها 6a67c010

نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها    نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها Emptyالأحد 10 سبتمبر 2017, 9:46 am

راجل خلف سبع أولاد .... سما نفسه سفن آب

* ولد مغلّب مدرس الجغرافيا معاه ليه؟؟؟؟؟؟؟ عاوز يعرف خط الاستواء ده فودافون ولا موبينيل

* مره واحده بخيله بعتت ابنها يجيب 3 ارغفه عيش... فلما رجع قالتلو رجع الرغيف التالت ابوك مات

* واحده حامل راحت تولد الدكتور طلع اول طفل ضربه على ظهره وحطه على جمب جه وطلع التانى وحطه على جمب ... بيطلع التالت ما رضيش يطلع قال للممرضه تعالى كملى انتى انا تعبت قام بص الطفل التالت وقالها الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسه

* مره 3 اطفال راحو محل لعب اطفال ... الطفل قاله يا عمو ياعمو عندك بلونه قاله اه جاب السلم وطلع جاب بلونه ونزل . سأل التانى وانت عايز ايه قاله عايز بلونه قاله ما قولتش ليه انا كنت فوق جاب السلم وطلع جابلو بلونه وهوه فوق سأل التالث قاله عايز بلونه قاله لا نزل الراجل و قال للتالت عايز ايه قاله عايز بلونتين

* مرة فيل اتجوز نمله وبعد ايام زهق منها فقالها انتي طالق .. فقالتله والفيل اللي في بطني

* ليه الحمار بينهق وهوه مغمض عنيه
تعرف ليه ؟؟؟؟
عشان حافظه غيبى

* واحد راكب عربية صغيرة جدا ماشى بيها فى شارع صغير و و احد تانى راكب عربية كبيرة جدا وكل واحد عاوز يعدى من الشارع حدثت خناقة كبيرة ..
.المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات رد العفريت و قاله انا بعمل شاى بس

* مرة اتنين اغبية قاعدين مع بعض واحد بيقول للتانى هو ابوك مستكبر كدة لية اليومين دول قالة لية هو عمل اية رد وقالة من ساعة ما مات ما بقاش يعدى يسلم زى الاول

* مرة أستاذ كيميائي خلف ولد
سماه: سامي أكسيد الكربون
مرة ثلاثة مساطيل الأول قال أنا لو معايا فلوس أشترى نص الكرة الأرضية والثاني قال أنا لو معايا فلوس أشترى النص الأخر الثالث رد وقالهم مين قالكم أني هبعيلكوا.

مرة 3 تلاميذ تأخروا عن الحصة الأولى، ولما وصلوا المدرسة قالت لهم المعلمة أنتوا كنتوا فين؟ الأول قال أنا ضاع منى الخاتم بتاعي، الثاني قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس عليه!!

مدرس بيقول للتلاميذ اكتبوا ورايا ذهب محمد إلى مصيف بلطيم يوم الأربعاء فطالب سأله لو سمحت يا أستاذ هي الهمزة علي السطر ولا على ألف، سكت المدرس شوية وبعدين قاله خلاص يا ابني خليها الخميس.

واحد واقف أمام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب الأوتوبيس لو ركبت الأوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل أو ست، لو, راجل مش مشكله لوست يا هتبقي حلوه أو وحشه، لو وحشه مش مشكله لو حلوه هطلبها للجواز، لو رفضت مش مشكله لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعوا عيني، وعلي إيه مشرب عصير أحسن.

واحد في الامتحان مش عارف يحل والامتحان كله صح و غلط، راح مطلع بريزه ولعب ملك وكتابة على امتحان خلص الامتحان في نص ساعة، طلع البريزة تاني ليه؟؟؟ علشان يراجع.

مرة مدرس دخل الفصل فقال للتلاميذ يعيش السمك في الماء رد التلاميذ يعيش يعيش يعيش

واحد حرامي والثاني ندل فالندل بيقول للحرامي علمني السرقة فسرق محفظة واحد وقالوا اهوه علمني أنت باة الندالة، راح جه مسكوا وقال حرامي

كان مرة واحد كل يوم يحلم بماتشات عصافير فراح للدكتور وقال له اللي بيحصله والدكتور قاله خد الدواء ده النهار دة رد عليه وقال له استنى عشان النهاردة الماتش النهائي

واحد غبي معاه 150 جنيه. قاعد يقسمهم ويقول 50 جنيه للسكن، 50 جنيه للأكل، و50 جنيه للبانجو. الباب خبط. مين. افتح بوليس. راح مقطع الخمسين جنيه بتاعة البانجو

مره 2 فشارين بيفشروا على بعض الأول قال أنا كنت في الغابة وجالى أسد شافني اتخض ام ميت. قال الثاني يا خرابي وأنا كنت في الصحراء جالى تعبان جريت منه ورا الباب الأول ام قايله مفيش باب في الصحراء وبعدين قال استخبيت فوق الشجرة قاله مفيش شجر في الصحره التانى قالله عاجبك كده اهو أكلني

اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس
بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله:
ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب
كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله:
اصل انا بطلت اشرب

مرة تلاتة صعايده راحوا محطه القطار لقوا القطر ماشى اتنين منهم طلعوا
يجروا ورا القطر و التالت واقف يضحك عليهم .
الناس ساءلوه بتضحك ليه قالهم اصل انا اللى مسافر والاتنين التانين جايين
يودعونى

واحد شكله غلبان ويصعب على الكافر قاعد على قهوه باصص لكوبايه شاى قدامه ومتنح ! شافه واحد رذل عامل نفسه فتوه , فقال اما اروح اتتنطط عليه شويه
,راح داخل عليه وشادد الكوبايه من قدامه وشربها على بق واحد , وحطها قدامه فاضيه وقال له :
ماتنساش تدفع البقشيش !
الراجل راح منفجر فى العياط والنهنهه! لدرجه انه صعب على الفتوه , فخبط على كتفه وقال:
ياراجل ماتعملش فى نفسك كده, معقوله راجل بشنبات يعيط علشان كوبايه شاى بخمسين قرش؟
انا مش باعيط علشان الشاى , بس انهارده اسؤا يوم فى حياتى !
صحيت الصبح متاخر , فاخذت الموتوسيكل بتاع اخويا علشان الحق الشغل بس برضه وصلت متاخر وصاحب الشغل هزقنى ,ماستحملتش ورديت عليه راح طاردنى !جيت اخد الموتوسيكل واروح لقيته اتسرق , رحت ابلغ اخويا اتهمنى بالسرقته ! وبعد ماضربونى فى القسم علشان اعترف طلعونى بكفاله مش عارف هسددها ازاى , وحتى لما قررت انتحر , جيت اشرب كوبايه السم , جيت انت وخطفتها من ايدى.

صعيدي ضاعت محفظته راح يدور عليها بلغ في القسم
الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج
من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو ... الصعيدي قالهم الهمة
يارجالة سودة وفيها سوستة

https://www.facebook.com/FoNs2013

نكت جميله واللي عنده نكته يكتبها
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  اكتر من مليون نكته ونكته
»  أحلى نكته بالعالم اضحك من قلبك ههههههههه